Drobna nieuważność – Przemek Kossakowski

Każdy z nas ma w swoim życiu takie momenty, o których nigdy nie zapomni. Takie, które tworzą nasze wyobrażanie świata i kształtują nas samych.

W książce „Drobna nieuważność i inne historie” Przemek Kossakowski podzielił się swoimi. Opisał też momenty innych ludzi, których głosy są zwykle niesłyszalne, a tak bardzo warte wysłuchania. To reportaże na bazie prawdziwych historii, które Przemek po mistrzowsku namalował słowem.

Otwórz się na odmienne światy i punkty widzenia i przekonaj się, jak wiele nas łączy.


  • Historie nieznane z telewizji

  • Momenty, które zostają na lata

  • Szkło powiększające to, co ludzie mają w środku

Kup prosto od wydawcy
Kup książkę

DLACZEGO WARTO PRZECZYTAĆ „DROBNA NIEUWAŻNOŚĆ”?

  • Bo to oddanie głosu ludziom, którzy zwykle są niesłyszalni, a tak warto ich wysłuchać.
  • Bo to zbiór historii, w które trudno uwierzyć.
  • Bo najlepsze opowieści pochodzą nie od gwiazd z pierwszych stron gazet, a od „zwykłych ludzi”.
  • Bo Przemek Kossakowski miał swój bezpośredni udział w kilku z tych opowieści.
  • Bo to rzeczy, których nie było w żadnych programach telewizyjnych Przemka.
  • Bo teksty Przemka czyta się fenomenalnie. Autor maluje słowem równie zręcznie co pędzlem – obraz na okładce to jego autoportret!

Zajrzyj do środka książki „Drobna nieuważność”:

Spis treści „Drobna nieuważność”:

Casus mecenasa
Ostatnie marzenie
Kwestia proporcji
Tryptyk francuski. Część pierwsza. Dekonstrukcja tradycji
Tryptyk francuski. Część druga. Reduta Ordona
Tryptyk francuski. Część trzecia. Wszystko zgodnie z dyrektywą
Nasi chłopcy
Pokój babci
I szkiełko, i oko
Drobna nieuważność
Wrażliwe ucho
Próba zimna
Twierdza Bożych Dzieci
Potęga wstydu


  • 448

    stron

  • 14

    historii

Kup książkę „Drobna nieuważność”

  • Książka „Drobna nieuważność”

    Wersja papierowa

    44,99 
    • książka w miękkiej oprawie 📖
    • tania wysyłka (od +9,99 zł) 📦
    KUP KSIĄŻKĘ
  • Błyskawiczna przesyłka InPost

  • Bezpieczne płatności

  • Czas na zwrot 14 dni

Przemek Kossakowski

Na pierwszy rzut oka twardy facet, gwiazda telewizji, celebryta. Ta książka burzy to zawężone i stereotypowe wyobrażenie. Dzięki niej poznasz drugie oblicze Przemka: wrażliwego obserwatora, który operuje słowem niczym wytrawny malarz pędzlem. Opowiadając historie ludzi, których zbyt łatwo oceniamy niesprawiedliwie, udowadnia nam wszystkim, że jego też mogliśmy ocenić (i oceniliśmy) zbyt pochopnie. Przemek pisze równie zręcznie jak maluje – grafika na okładce to jego autoportret!

FAQ:

Czy mogę kupić książkę Przemka Kossakowskiego w księgarniach?

Książka Przemka Kossakowskiego „Drobna nieuważność i inne historie” jest dostępna w Internecie. Można ją kupić także w stacjonarnych salonach Empik. Data premiera książki w salonach Empik to 12 października 2022.

Czy będzie dostępny ebook lub audiobook książki Przemka Kossakowskiego?

Audiobook książki Przemka Kossakowskiego „Drobna nieuważność i inne historie” jest dostępny w ofercie aplikacji Empik Go oraz w sklepie internetowym Virtualo.

Nie planujemy za to wydania książki w ebooku. Skupiamy się na wersji papierowej i audio.

Czy mogę jeszcze kupić książkę Przemka Kossakowskiego z autografem?

Cała pula egzemplarzy z autografem Przemka została wyczerpana w nocy w poniedziałek 24.10.2022 około godziny 00:40. Dlatego opcja zakupu książki z podpisem Przemka jest już niedostępna.

W pierwszych 2000 egzemplarzy „Drobna nieuważność i inne historie” kupionych przez stronę Alt.pl znajdzie się autograf autora. 

Kiedy nastąpi wysyłka książki Przemka Kossakowskiego?

Wysyłka książki odbywa się na bieżąco.

Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem na konto albo kartą płatniczą?

Tak. Przyjmujemy wpłaty przez system szybkich płatności Przelewy24.

W ramach tego systemu można szybko i bezpiecznie zapłacić m.in. przez: BLIK, kartą Visa, kartą Mastercard, Apple Pay, Google Pay, błyskawicznym przelewem bankowym.

Można też wybrać metodę tradycyjnego przelewu (ikona czerwonego przekazu pocztowego z tytułem „Przelew tradycyjny”) – po wyborze tej opcji pojawi się odpowiedni numer konta do wysłania przelewu z Twojego banku.

Jeśli z jakiegoś powodu masz problem z płatnością, skontaktuj się z nami na sklep@alt.pl – na pewno pomożemy! 

Czy możliwa jest wysyłka książek za granicę?

Tak! W tym momencie realizujemy wysyłki zagraniczne do krajów Unii Europejskiej (z wyjątkiem Cypru i Malty).

Wysyłamy do krajów ze stref:

  • UE 1: Czechy, Litwa, Niemcy, Słowacja, Łotwa
  • UE 2: Austria, Belgia, Estonia, Holandia, Luksemburg, Słowenia, Węgry
  • UE 3: Cypr, Bułgaria, Chorwacja, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Włochy.

Wysyłki zagraniczne realizujemy tylko z opcją bezpiecznych płatności Przelewy24. Najwygodniej zapłacić kartą, Apple/Google Pay lub odnaleźć numer konta do wpłaty z konta zagranicznego.

Jak zamówić poza kraje Unii Europejskiej?

Rozwiązanie, które nieźle się tu sprawdza to złożenie i opłacenie zamówienia za pośrednictwem osoby mieszkającej w Polsce, np. członka rodziny lub przyjaciela. Wówczas sprawnie dostarczymy książkę temu zaufanemu pośrednikowi. Przesyłkę można wtedy odebrać podczas najbliższej wizyty lub poprosić o pomoc w przekazaniu na dowolny adres.

Czy mogę zapłacić za książki przy odbiorze przesyłki?

Jasne! Wystarczy wybrać opcję „Płatność przy odbiorze (za pobraniem)” podczas finalizowania zakupu. Kosztuje to dodatkowe 2,99 zł do ceny zamówienia.

Pamiętaj jednak, że niektóre książki oraz wszystkie ebooki są wyłączone z możliwości zakupu przy odbiorze. W takim przypadku podczas składania zamówienia po prostu nie pojawi się opcja wyboru przesyłki za pobraniem.

Jak mogę zwrócić książkę?

Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji: 

Alt.pl/InPost Fulfillment,
Świerkowa 1AB,
05-850 Bronisze

Po otrzymaniu książki potwierdzimy otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisać do nas o tej decyzji na sklep@alt.pl.

Więcej na ten temat można poczytać tutaj.

Czy mogę prosić o specjalną dedykację od autora?

Realizowalibyśmy takie wyjątkowe prośby z dziką przyjemnością, ale jest to fizycznie niemożliwie.

Czy po złożeniu zamówienia dostanę jakieś potwierdzenie?

W przypadku prawidłowo złożonego zamówienia, dostaniesz od nas wiadomość z potwierdzeniem. Później nastąpi czas przygotowania i spakowania Twojej paczki. Nie musisz nic już robić.

Pamiętamy o Tobie i robimy wszystko, aby książki jak najszybciej ruszyły w podróż do adresata! 🙂 W momencie, gdy trafi w ręce kuriera, aby odbyć prostą drogę do Ciebie, dostaniesz dodatkowego maila z numerem przesyłki do monitorowania. Wtedy możesz spokojnie śledzić drogę paczki.

Czasami nasze wiadomości trafiają do folderu z mailami niechcianymi lub z jakiegoś tajemniczego powodu się nie wyświetlają, ale nie ma problemu – wystarczy napisać do nas i chętnie pomożemy.

W jakim czasie realizowana jest wysyłka książek?

Na bieżąco i najszybciej jak się da! Magazyn stale pracuje na pełnych obrotach. Więcej na ten temat piszemy tutaj: https://alt.pl/wysylka/

Czas realizacji zamówienia i wysyłki może się nieco wydłużyć w czasie większego zainteresowania książkami. Jesteśmy w stanie zrealizować dziennie „jedynie” kilka tysięcy przesyłek. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość w takich sytuacjach. Zamówienia realizujemy w kolejności – od najwcześniej złożonych.

Wysyłka będzie opóźniona także w sytuacji, gdy trwa okres przedsprzedaży książki. Wówczas można bez problemu składać zamówienia i zaklepać swoje miejsce na górze listy wysyłkowej. O terminie premiery i dacie planowanej wysyłki zamówień z przedsprzedaży poinformujemy na stronie książki i naszych mediach.

Jak długo trwa doręczenie paczki z książkami?

Zwykle książka powinna dotrzeć w Twe progi w ciągu 1 dnia roboczego od nadania paczki w magazynie. Zamówienia realizowane przez InPost (Paczkomat lub kurier) składane aż do 19:00 nadajemy jeszcze tego samego dnia. O trasie przesyłki będziemy informować na adres e-mail, który podasz w zamówieniu. Zauważ, że jest to czas samego dostarczenia przez kuriera, a nie całkowitej realizacji zamówienia. Więcej na ten temat można poczytać tutaj.

Do przesyłki nie była dołączona faktura! Kiedy ją otrzymam?

Faktury i dowody sprzedaży przesyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, w momencie wysłania towaru lub w dniu przyjęcia płatności, a najpóźniej w czasie przewidzianym ustawą o VAT. Gdyby z jakiejś przyczyny faktura nie dotarła to prosimy o sprawdzenie folderu niechciane w poczcie elektronicznej lub kontakt z nami. Na pewno pomożemy!

Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?

Mamy proste narzędzie, które wymaga wpisania numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w zamówieniu – zwrotnie otrzymacie następujące informacje:

– kiedy zamówienie zostało złożone
– jaki jest jego aktualny status
– numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana
– książki jakie powinny znaleźć się w paczce.

Z narzędzia można skorzystać pod tym adresem: https://alt.pl/status/

Wpisz numer swojego zamówienia + adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Następnie naciśnij przycisk „Sprawdź status” i dowiesz się na jakim etapie znajduje się to zamówienie. (Skąd wziąć numer zamówienia? To ten numer z maila potwierdzającego zamówienie, np. 493215)

Szczegółowe wyjaśnienie statusów:

  • „Oczekujące na płatność” = zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nieprzygotowane jeszcze przez nas do wysyłki. Opłać zamówienie, aby mogło ruszyć w dalszą drogę.
  • „W trakcie realizacji” = poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Już niedługo będziemy realizować to zamówienie.
  • „Gotowe do fakturowania” = poprawnie przyjęte zamówienie opłacone z góry, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Przy tym statusie faktura/rachunek do zamówienia powinien już zameldować się na Twoim mailu. 
  • „Pakowane” = poprawnie przyjęte zamówienie, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Czas jego spakowania i wysyłki zależy od tego, czy zamówienie na tę książkę / te książki jest realizowane na bieżąco, oczekujemy na dodruk lub jest to zamówienie przedpremierowe z opóźnioną datą wysyłki. O datach wysyłek konkretnych tytułów informujemy na ich stronach internetowych. Zwykle zamówienie zostanie niezwłocznie spakowane i przekazane do dalszej realizacji.
  • „Spakowane, czeka na wysłanie” = poprawnie przyjęte zamówienie, zostało już spakowane i został mu przydzielony odpowiedni numer przesyłki. Za chwilę, zwykle jeszcze tego samego dnia roboczego, przesyłka zostanie przekazana do kuriera.
  • „Wysłane” = zamówienie już spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
  • „W transporcie” = zamówienie jest w trakcie przewożenia przez firmę kurierską, jest wydane kurierowi do doręczenia lub umieszczenia w paczkomacie.
  • „Dostarczone” = zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
  • „Anulowane” = zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę lub gdy upłynął czas na dokonanie płatności. 
  • „Zamówienie przedpremierowe – opłacone (lub pobranie)” = zamówienie na książkę, której nie mamy obecnie w magazynie, bo trwa jej przedsprzedaż lub dodruk. O planowej dacie realizacji takich zamówień informujemy na stronie zamawianej książki. W momencie, gdy wydrukowana książka przyjdzie do magazynu, zamówienie zmieni status na „Pakowane”.
  • „Zwrócone do nadawcy” = nieodebrana przesyłka wraca lub już wróciła do naszego magazynu.
  • „Ebook wysłany” = prawidłowo złożone zamówienie na ebooka. To znak, że na adres mailowy podany przy zamówieniu wysłaliśmy już odpowiednie pliki z dostępem.

Mam problem z zamówieniem. Co robić?

Zdecydowanie napisz do nas na adres sklep@alt.pl – na pewno pomożemy.